expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Total Pageviews

Saturday, January 1, 2011

My 27th



Syukur alhamdulillah... Pada 18 December 2010 yg lalu, bertambah lagi usiaku, semoga diri ini menjadi lebih matang & berjaya seiring dengan peningkatan usia :-) 27 tahun yg lalu anak bongsu dan tunggal perempuan ini dilahirkan di Hospital Daerah Tapah, Perak... Diberi nama penuh di i/c Nurnadia Binti Ab Rahman, yg membawa makna "Cahaya Pemurah" Masa kecil, ramai yg kata 'budak ini anak manja ni, ye la anak bongsu' 'sorang je pulak tu perempuan' Tapi anak manja ini membesar dengan penuh berdikari dan cuba sedaya upaya untuk membalas segala pengorbanan ayah & mak... Doakan semoga anak ini tidak menjadi bongkak & alpa dengan nikmat dunia yg hanya bersifat sementara.


Hadiah Hari Jadi yg paling bermakna pada tahun ini adalah hadiah pemberian suami tersayang, iaitu Smart Phone Samsung 'Galaxy S' sgt suka walaupun pd mulanya angan2 nak IPhone4 tapi hp ni lagi best :-)) En. Suami siap bagi b'day card... terharu pn. isteri baca :-)) Terima kasih bnyk suamiku, I Love You... Hadiah lain adalah dari bonda tercinta, skirt putih yg ditempah khas katanya... Adik sayang mak :-)) Then boss pun ada bagi hadiah 'photo frame' cantik ada bunga2 dgn card skali... Beberapa org officemate pun ada belanja makan... Syukur dan terasa diri ini disayangi oleh semua...



Cover b'day card from en. suami :-)





bingkisan b'day card :-)) i like...




B'day present Samsung Galaxy S :-))

B'day present from boss :-)




Anyway pada tahun ini kami sekeluarga telah sepakat utk ke Genting Highland... Nasib baik dpt resort bank di Genting View Resort... Smpai disana kami naik Skyway utk ke Taman Keriangan, aku & suami beli tiket 'All Park'... tapi sedikit shj permainan yg kami main sbb terlalu ramai org nak kene beratur... Tapi kami tetap happy walaupun ada ketikanua stress sbb kene beratur panjang... Kami tidur semlm shj disana... Balik kl terus demam selsema, maybe pasal perubahan cuaca kot... Kat sana tengah sejuk sgt, lagipun cuaca asyik hujan... Itulah shj sedikit ceritera sambutan hari lahir pada tahun ini :=)))

No comments:

Post a Comment