expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Total Pageviews

Saturday, June 6, 2009

7 June 2009

hari pertama aku menulis blog ini... tak tahu kenapa tiba-2 terasa ingin menulis... pagi tadi aku bergegas utk mengambil kakak iparku di subang airport... dia baru pulang dari k'tan selepas menghantar anak-2nya utk bercuti bersama mertuaku dia sana... iyalah budak-2 sdg cuti sekolah... pulang ke rumah baru b'fast... hari ini mungkin lepak shj di rumah... mungkin gosok baju kerja... kerja?? bosan bila memikirkan perlu pergi kerja... esok isnin? tak tahu kenapa setiap kali memikirkan perlu pergi kerja, perasaanku rasa berbeza... bukan malas bekerja tapi aku sendiri tidak pasti... mungkin hatiku tidak 100% utk bekerja... atau aku perlu memikirkan sesuatu yg lain dari rutin yg telah lebih 7 tahun aku tempuhi... melakukan sesuatu yg lain? mungkin juga, semuanya masih dlm pemikiranku... terlalu bnyk lagi perkara yg perlu dilakukan... adakah aku gembira dgn apa yg aku lakukan sekarang? aku sendiri kurang pasti... kehidupan perlu diteruskan, bnyk lagi perkara yg ingin aku lakukan bagi memuaskan hati & perasaanku... adakah org yg mengerti? atau aku yg hanya mementingkan diri sendiri? aku kurang pasti... terlalu bnyk persoalan dlm kehidupku...

No comments:

Post a Comment